نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
297
-
الف
+

فرصتی مجدد برای اشتراک کنندگان گروه چهارم مرحله 42 بهترین «نواهنگ4»

علاقه مندان تا روز دوشنبه 25 جدی(دی) 1402 فرصت دارند به آوازخوان مورد علاقه خود در گروه چهارم مرحله 42 بهترین مسابقه نواهنگ رای دهند.

به گزارش آی فیلم 2، رقابت چهارمین گروه مرحله 42 بهترین دور چهارم مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» با اشتراک هفت آوازخوان روز جمعه 15 جدی (دی) از کانال آی فیلم2 به نشر رسید.

در این مرحله هفت تن به شمول «عارف نور زهی»، «شایان محمدی»، «عزیز عظیمی»، «شایان قربانی»، «محمد رفیع الکوزی»، «محمد ظریف» و «قاسم مجیدی» با هم به رقابت پرداختند که از بین آنها  «عزیز عظیمی» و «شایان محمدی»  به مرحله 18 بهترین راه پیدا کردند. 

«عارف نور زهی»، «شایان قربانی»، «قاسم مجیدی»، «شایان قربانی» و «محمد رفیع الکوزی» از شرکت کنندگان گروه چهارم برای راه یابی به مرحله بالاتر نیاز به رای مردمی دارند.

علاقه مندان می توانند به 5 آوازخوان باقی مانده از این گروه رای دهند تا با انتخاب مردمی یک نفر از این گروه به مرحله 18 بهترین راه پیدا کند.

اسامی 5 اشتراک کنندگان گروه چهارم مرحله 42 بهترین فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» به شرح زیر است:

عارف نور زهی کد 44111

عارف نور زهی

محمد ظریف کد 44114

محمد ظریف

محمد رفیع الکوزی کد 44115

محمد رفیع الکوزی

شایان قربانی کد 44116

شایان قربانی

قاسم مجیدی کد 44117

قاسم مجیدی

بر این اساس بینندگان نواهنگ می توانند تا پایان روز دوشنبه 25 جدی(دی) 1402 آرای خود را به خواننده مورد نظرشان ارسال کنند.

علاقه مندان می توانند کد خواننده مورد نظر خود را از ایران به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ ، از افغانستان به شماره  ۰۷۸۷۴۴۹۸۹۹ و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ ارسال کرده و هنرمند مورد علاقه خود را برای رسیدن به مرحله 18 بهترین حمایت کنند.

فصل چهارم مسابقه نواهنگ با قضاوت و داوری هنرمندان برجسته افغانستان به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «فرقت سعید» روزهای جمعه ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر